کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317832 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیر عامل یاهو چگونه پول‌های خود را خرج می‌کند؟

مریسا مایر مدیر عامل شرکت یاهو یکی از چهره‌های مورد توجه در دره سیلیکون است. اما بر هیچکس پوشیده نیست که این مدیر سابق گوگل زندگی هیجان‌انگیزی سرشار از مهمانی‌های مجلل، خانه‌های لوکس و البته لباس‌های برند دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مریسا مایر در شهر Wausau واقع در ایالت Wisconsin آمریکا بزرگ شد، جایی که به عنوان یک دانش‌آموز سخت‌کوش شناخته می‌شد و در بسیاری از فعالیت‌های فوق برنامه نیز شرکت می‌کرد. کلاس‌های پیانو، جلسات بحث، والیبال، شنا و رقص باله از جمله این برنامه‌ها بودند که باعث شدند تا او همواره نظم خاصی در زندگی خود داشته باشد. در ادامه، او ویسکانزین را به مقصد استنفورد ترک کرد؛ جایی که مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود در رشته سیستم‌های سمبولیک را دریافت کرد. او در کلاس‌های علم کامپیوتر چهره شاخصی محسوب می‌شد تا آنجا که در زمان فارغ‌التحصیلی خود 14 پیشنهاد شغلی را دریافت کرد. او در نهایت گوگل را انتخاب کرد و تبدیل به بیستمین کارمند موتور جستجوی جوان گوگل و اولین مهندس زن این شرکت در آن زمان شد.

marissa-mayer-grew-up-in-wausau-wisconsin-where-she-worked-hard-in-class-and-juggled-many-different-after-school-activities-piano-lessons-debate-team-volleyball-swimming-and-ballet-which-gave-her-a-tremendous-amount-of-discipline

خانم مایر در سال 2012 و در زمان پیوستن به یاهو نیز دارای ثروت زیادی بود. او به عنوان یکی از اولین کارمندان گوگل، موفقیت‌های زیادی را از سال 2004 که گوگل به صورت عمومی آغاز بکار کرد، بدست آورد. خانم مایر از علاقه‌مندان به مُد نیز هست و معمولا لباس‌های طراحی شده توسط طراحان مطرحی مانند Carolina Herrera و Alexander McQueen را انتخاب می‌کند. او حتی یکبار مبلغ 60,000 دلار برای یک ناهار کاری با Oscar de la Renta  هزینه کرد و گفته شده که ژاکت سه ربع طراحی شده توسط Oscar de la Renta تبدیل به یونیفرم کاری او شد و حالا او رنگ‌های سیاه، صورتی، قرمز و آبی این ژاکت بافته شده با پشم کشمیری را دارد.

marissa mayer wedding

او در سال 2007 با Zachary Bogue، یکی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سن‌فرانسیسکو آشنا شد. آنها از علایق مشترک هم مانند هاکی و اسکی صحبت کردند و حتی با هم در یک دو ماراتن نیز شرکت کردند. این دو در سال 2009 و طی یک مراسم با شکوه با هم ازدواج کردند.

she-gave-birth-to-a-baby-boy-named-macallister-in-september-2012-and-took-just-a-two-week-maternity-leave-she-set-up-a-nursery-at-the-yahoo-offices-so-that-macallister-and-his-nanny-could-come-to-work-with-her-every-day

در سال 2012 بود که پسر او بدنیا آمد و خانم مایر نام فرزندش را Macallister گذاشت. او تنها دو هفته به دلیل زایمان در سر کار خود حاضر نشد و پس از آن یک ایستگاه پرستاری در دفاتر یاهو ایجاد کرد. حالا پسرش و همینطور پرستار پسرش می‌تواستند با او در سر کار حاضر شوند.

the-familys-primary-residence-is-a-penthouse-apartment-in-san-franciscos-four-seasons-hotel-the-penthouse-is-reportedly-worth-5-million-and-mayer-is-known-to-have-hosted-exclusive-cocktail-parties-there

محل اصلی زندگی او و خانواده‌اش پنت‌هاوسی در هتل San Francisco's Four Seasons است. طبق گزارشات ارزش این پنت‌هاوس 5 میلیون دلار است.

marissa mayer glass art

در سال 2006، او 400 قطعه هنری که توسط Dale Chihuly به سبک هنر شیشه‌ای ساخته شده بودند، خریداری و در سقف آپارتمانش نصب کرد. هر کدام از این قطعات بطور میانگین 15,000 دلار قیمت داشتند و تحویل آنها نیز منجر به ترافیک سنگینی در خیابان‌های اطراف منزل او شد.

mayer-drives-a-19-year-old-bmwsunnyvale

ماشین خانم مایر یک خودروی BMW با 19 سال سن است!

marissa-mayer-palo-alto

او همچنین یک خانه در منطقه معروف Palo Alto نیز دارد که طبق برآوردها ارزشی در حدود 5.2 میلیون دلار دارد.

خانم مایر یکی از نمادهای موفقیت زنان در عرصه فناوری است و از زمان حضورش در شرکت یاهو پایه‌گذار نوآوری‌هایی در این شرکت بوده است. بدون تردید موفقیت او در یاهو تاثیر زیادی در رشد و ظهور مدیران زن دیگری در عرصه فناوری دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23676 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/08/28 تعداد مشاهده: 2053
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ramin 1393/08/28 18:08
آفرین...اما خوشبحالت با شانس خوبت...lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus